Rines de Graaff

Rines is 59 jaar en getrouwd met Anneke en 20 jaar woonachtig in Krimpen aan den IJssel. Samen hebben ze drie kinderen en twee kleinkinderen en ze wonen allemaal in een straal van 5 km bij hen in de regio. Na 35 jaar in de financiële sector te hebben gewerkt maakte Rines in 2017 de overstap naar zelfstandig ondernemerschap binnen Risk & Compliance en Mantelzorgerondersteuner bij Thuishulp Rotterdam. Het gezin is mijn grootste hobby en we creëren veel leuke momenten met elkaar, je kan hem daarnaast ook vinden in de sportschool, op de latten of het water.

Als betrokken inwoner/ burgerraadslid wil hij het unieke ChristenUnie geluid dat we laten horen in de raad en daarbuiten verder versterken. De nieuwe beginselverklaring van de ChristenUnie zegt in de kern ‘vrede zoeken en recht doen’. Concreet betekent dit omzien naar de zwakken in de samenleving, een stem geven aan mensen die dat zelf onvoldoende kunnen

Daarnaast wil hij zich als burgerraadslid inzetten een solide sociaal beleid, voor de ChristenUnie is het uitgangspunt dat elke Krimpenaar waardevol is. Ook voor een duurzame en groene gemeente, die niet bijdraagt aan de uitputting van de aarde, maar haar door wil geven aan volgende generaties.